Haansi Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Kjøp heller hos Tom i A-trading på VACN-forumet :) Billigere :) Betalte vel 4800ink frakt :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Kjøp heller hos Tom i A-trading på VACN-forumet :) Billigere :) Betalte vel 4800ink frakt :) Er ikke medlemm der enda.. Venta på svar fra dei anngående fornying av abonemang. Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Ring Håkon hos Parts and Retards på Tlf 948 59 402. Ser på VACN at han akkurat har begynt å selge TA sine splitter nye sett til A4 B5 quattro. Ring han og hør på pris. De er nok noe rimeligere enn v-maxx sine, og er akkurat samme greiene :) Lykke til! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 just. senk e vell her rundt den 16... can't wait=) Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Ting skjer =) Fått på sinte ic'n ! merka faktisk forskjell på bunndrage.. MEN! den står helt på tryne skeivt.. enten lage nye feste eller modde dem som står på no.. Short shiften ligger klar hjemme... Just. senk e bestilt... Kommer bilde.. Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Bestilte du senk av Håkon? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Nei blei litt får sein å lese innlegge:P Blei vist v-maxx .. :P Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Nice, nettopp montert vmaxx selv ;) Veldig fornøyd hittil! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Nice, nettopp montert vmaxx selv ;) Veldig fornøyd hittil! Mye forskjell kontra TA ? :op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Virker veldig likt. Tror det er så godt som likt. Men jeg var jo veldig fornøyd med TA :) Virker stivt og bra. Ingen ulyder :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Sikker på hva? Gå nedi over alt? Jeg har en bakke opp til der hvor jeg vasker bilen som ikke tillater noe jussebart senkesett.Noen av de bilene jeg ser her minner meg om Kruse i Elias serien. Hvis noen her ser på den da:pray Den feteste båten, men er litt flau når han støtt og stadig står å vipper på et skjær. Hehe. ha ha genial komentar :yak: men man må jo ikke skru i bunn ....hmm eller jo det må man faktisk :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 fin bil, og riktig felgvalg! når det gjelder montering av ic, så må du bare bøye til "festestagene" som går til radiatoren litt. jeg måtte også nøye meg med én bolt nede pr side istedet for to. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Takk =) Okei, får ta å se litt på de i løpet av uken som kommer.. Men har fått problemer med bilen :/ Virker som den leker turbo trykk .... Drar ikke slik den skal, rykker av å til på turtall.. Lader ikke mer en 0.5.. Ting ej he sjekka/gjort : Feil søkt me start gass (ingen respons) Skiftet ut N75'n me en turbotrykk kontrol ting:P (fekk trykke opp til 07)[har bestilt n75 fra en tt på møller får den i morra] Gått over de fleste slanger å leita etter mårkne punkte( kan ikke se noe) Noen som har noen tips? Venter fortsatt på senk ..... :/ Bestilte også nyte audi merke til fram skejmenne. Motor tep giver. (den blå) Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 sjekka wastegate? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Ooousja! lenge sia ej he tatt en update her... Bilen har fått sin 3. polering i mitt eie. (siden april) 8 stegs polering me meguiars produkt å 3M masking rubbing å polering;) Har holdt på i hauge vis av timer i garasjen me feilsøking og styring å testing av sensora osv får å prøve å finne ut ka de kommer av.. Helt til i går he ikkje ej fønne nokke som kan ver gale untatt slangen som går fra icrør og til resirken va hull i, fekk tetta den midlertidig å testa men fortsatt ingen forskjell. I går blei ej drit lei å skrudde av alt på turbo sida.. sjekka turbo'n , den virka heilt ok. La meg under får å løsne ene bolten til wg får å sjekke den. Såg da at røre fra ic til turbo var et hull i. Hulle va i sveisen som levrandøren har sveisa..... onfiredevi AMATØRA! Er ikke 100% sikker på at de er dette som har gjort de .. Men en kompis tok de me sej på jobb i dag får å punkte de igjen... Så da gjenstår de bare å se om de er de som har gjort de.. Ellers så he ej avbestilt Senke sette. Bestilte 27.5.09 Av bestilt : 20.7.09 PGA. Fekk aldri beskjed om at dem ikke hadde de på lager. Va tolmodig å venta i 1 måne ingen ting . Prøvde å ringe , ingen svar å få. Sente en mail å lurte på om de hadde skjedd en feil elns. Neida fekk te svar. Vi har ikke sette på lager . Å at de sku ta en knapp uke på at sette var framme hos meg. 2 uke gjekk, ingen ting å få i posten. Sente så en mail får å av bestille driten. = ALDRI bestill noe hoss Xtremecar.no! Møkka folk! :fucku: Ellers har veldi lite sjedd, untatt all testinga i motor romme da.... BAH! edit. Registrert mej på ebay. SKUMMELT! Har allerede bestilt nye lykte som e vell på vei over havet=) Lønning på torsdag, blir litt små stasj da=) Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg