bladius Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Jeg har nettop kjøpt meg audi A3 97 mod 3 dørs. Vurderer så å bytte ut frontsettet. Har da sett på disse http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1859 Noen som har hørt om emphaser før? Erfaringer? Spiller en god del trance og rock. Passer dem i en audi a3 i henhold til dybden og slikt? Og diskantene, passer dem? Ville dere ha bytta ut høytaler kablene? Hadde ike tenkt på no forsterker til disse, bare en veldig god cd spiller. Hvor plaserer dere delefilterert? Noen som har veldig god peiling på hvordan man får av dørpanelet? Kom gjerne med innspill og erfaringer:) Trenger hjelp! Bare skrik ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Kjenner ikkje til Emphaser, men eg ser at høgtalerene tåler 175w. So skal du ikkje ha ekstern forsterker, ville eg ha leita etter nokre andre høgtalere. (ein cd-spiller klarer ikkje å levere 25w eingang!) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Det settet der er i størrelse 6,5" men det du får inn i A3'en er 5,25" med en overgangsring: ...og selv da er monteringsdybden begrenset til 60mm. For å få inn 6,5" i fordørene, trenger du et høyttalerpanel i tillegg; eller: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg