stianha3 Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Har i det siste vært plaget med at turboen kutter. Skjer plutselig. Stopper jeg bilen og starter på nytt er "alt ok". Noen andre som har vært plaget med dette? Hvor kan feilen ligge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth88 Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Skiftet til åpent luftfilter? Min a3 ble sånn etter luftfilter bytte. I mitt tilfelle er det LMM som er gåen. I og med at den er i ordren etter du starter den på nytt tror jeg ikke det er hverken sprekk i slanger eller noen motorstyrings problemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianha3 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Ikke skiftet noe på bilen..... ingen andre som har vært borte i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 enkleste måten å finne ut av det er vel vag-com ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 kamerat hadde dette problemet med en golf ..... kjør en vag com på dette så ser du det med en gang :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Høres mest ut som at bilen din går i nødmodus, at bilen f.eks overladder og at den kjører den i nødprogram. Men som sagt ovenfor av gutta, dette finner du ut ved bruk av vag com eller at du stikker nesa innom et verskted så de får lese ut feillager til deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Det virker som bilen din går i limp mode det kan komme fra forskjellige ting som: Potensiometerene på gass spjeldet og pedalen ikkje stemmer overens(da vil du få feillamper i dashen)spjeldet kan re-settes med vag-com Lambda sensoren er dårli/fjusker LMM er dårli/fjusker (Visst en av desse fjusker so vil ikkje dei stemme overens,og laddetrykket blir kuttet) Du vil sjå desse feilkodene ved bruk av vag-com,men har du ikkje det so kan du kanskje låne en LMM med enkvann og sjå om det blir bedre Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Min var sånn når timinga var fucka. Når jeg bytta reim og tima den helt 100 ble alt bra igjen. Der gikk det tydelig fram i vag-com loggen at det var feilen. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg