crazynorway Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 har hatt forsterkeren i 6mnd nå og plutselig en dag når jeg sku starte musikken så ble d rødt lys istedet fårr grønt på forsterkeren. har dobbeltsjekket alle koblinger og ledninger men d forblir rødt hver gang jeg starter forsterkeren. forsterkeren er en boschmann 9600 powerserie funka som bare faan før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Det klassiske er vel dårlig jording eller at du har lasta forsterkeren for langt ned. Kan og være andre ting + at forsterkeren har bestemt seg for å ta kvelden. Og som alltid er det greit med litt info, info og info! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Når det skjedde med min forsterker, var det pga. for lite strøm (den var veldig strømsulten.). Poffer det i høytalerne i ny og ne, samtidig som den blinker grønt i et millisekund? Eller er den konstant rød uten noe som helst forandringer? Isåfall kan det være løs jording elns. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Du kan ikke bare helt enkelt ha blåst subben/subbene dine da? Har gjort det mye med min på udugelige subber.. Og da går den i ''nødmodus'' eller hva jeg skal kalle det.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynorway Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 forsterkeren er en boschmann 1200w ja-948atx og kjører 1 småkraftig subb har prøvd flere jordingspunkter på karosseriet og får grønt i 1 sekund max også over til rødt konstant. ja d hender den gir en liten lyd i subben også stille igjen sånn lite blapp også blinekr pæra fra rødt til grønt å tilbake på under et sekund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 koble fra alt av suber og høytalere som er koblet på forsterkeren og prøv igjen. (slik at bare +,-,og remote er koblet til) Er det fremdeles bare rødt lys, er forsterkeren sannsynligvis gåen...såfremt du har nok strøm og jord. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynorway Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 virker som den er gåen ja så d må jo bli garanti sak? har jo hatt den max halv år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urstad90 Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Bare sjekk signalkabelen :) er det ikke den kan det være jordingskabelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 virker som den er gåen ja så d må jo bli garanti sak? har jo hatt den max halv år Ja, du kan jo prøve.... Og da har du kanskje skjønt at du IKKE skal ha boschmann forsterker igjen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg