texx Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Jeg hentet meg en 91 Mod Passat i går, å i den sitter det komplett LPG(Gassanlegg) i, dette er ikke noe jeg får brukt for å selges derfor billig. Uvist tilstand, men følge forje eier fungerer det å har kjørt med det i 4 år. Noen bilder: Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordkongen Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 pris? tenkte rundt 2500kr eller noe, for alt gassoplegget med halv tank med gass :) Men bare å komme med bud.. Mvh Lars Østheim Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 hmmm....dette er jo mekanisk plug and play på min vw. På det første bildet du har lagt ut, er dette styringsmodulen? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Ja, det er vel styringsmodulen.. dette her har jeg ikke noe serlig greie på.. men ifølge forje eier skal det fungere, å det ser jo heller ikke ut som noe veldig kompliserte saker.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Ingen som vil bygge om til gass? :) selges billigere ved rask handel, Kom med bud :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 NY pris: 2000kr/bud Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg