Ving72 Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Hei. Har hatt en tråd her inne med noe turboproblem og nå fortsetter jeg med motorproblem. Det virker som om motoren er gåen, kun gått 142`km. Bilen har gått 271`km, byttet motor på 129` av forige eier..... Ingen forstår noen ting. Så over til mine spørsmål; Er det samme motor som står i Audi A4/S4 99/01? Er det noen som vet om en brukt motor? Hvor kan jeg selv finne en slik motor? Noen som har erfaring med å importere en brukt fra Sverige? På forige tråd fikk jeg mange fine og gode svar. Håper på det samme nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hei. Har hatt en tråd her inne med noe turboproblem og nå fortsetter jeg med motorproblem. Det virker som om motoren er gåen, kun gått 142`km. Bilen har gått 271`km, byttet motor på 129` av forige eier..... Ingen forstår noen ting. Så over til mine spørsmål; Er det samme motor som står i Audi A4/S4 99/01? Er det noen som vet om en brukt motor? Hvor kan jeg selv finne en slik motor? Noen som har erfaring med å importere en brukt fra Sverige? På forige tråd fikk jeg mange fine og gode svar. Håper på det samme nå! 110 Hk du har? diselpumpe eller pumpedyse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ving72 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hei. Det er en 115 Hk pumpedysemotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg