Gå til innhold

Hva slags signalkabler skal man velge til bilen?

Ranger emnet


ClusterOne

Anbefalte innlegg

Ok, da har jeg tapt 70 bucks i dag.. kjøpte Stinger SHR417 for 498,- siden dere mener det er kvalitet..

 

Gidder liksom ikke å overdimensjonere kvaliteten på kablene uten at resten av anlegget står i stil til det.

 

Skal bytte signalkablene og spilleren til helga iallefall.. henta forsterkeren og kablene nå nettopp. :)

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Mr.Stream

Hehe. Du hadde ikke tapt så mye hvis du hadde kjøpt dem av oss. Vi tar 449 for SHR417. Kjører selv Stinger Bullit serien. Valgte den egentlig pga. fargen. Sølv.;)

 

Fant ikke denne kabelen på sidene deres.. Noe dere bare har i butikken da?

Stinger, 5m, 4ch - 449kr, ikke sant? Virket billig til å være stinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

 

Fant ikke denne kabelen på sidene deres.. Noe dere bare har i butikken da?

Stinger, 5m, 4ch - 449kr, ikke sant? Virket billig til å være stinger..

 

Har den bare i butikken. Vi i Sandnes har litt andre produkter enn på nettsiden.

Kabelen koster 435,-

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

 

Har den bare i butikken. Vi i Sandnes har litt andre produkter enn på nettsiden.

Kabelen koster 435,-

 

... da hadde dere en mindre av den kabelen ;)

 

off-topic: Hvem er det som kjører den A3'en som står utfor hos dere? Ser ut som om han liker å leke litt ;) (sommerdekk bak, vinter foran:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

 

... da hadde dere en mindre av den kabelen ;)

 

off-topic: Hvem er det som kjører den A3'en som står utfor hos dere? Ser ut som om han liker å leke litt ;) (sommerdekk bak, vinter foran:D)

 

Da var du heldig. Gått tom nuh:)

 

Den A3en ja. Er en kunde som har parkert den der. Har stått der siden før jul. Defekt girkasse.

En del som har blirr lurt av den. Kommer inn og spør, er det en S3? Jodda. S3 med 1.6 maskin. Hehe. Kanske hårete hele bilen spør du meg.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke gidder å bruke mye på signalkabel kan du skjerme de litt selv også.. Rull ut 5 meter sølvpapir (hvis kablene dine er så lange da..) og legg kablene ved ene kanten, deretter ruller du de inn slik at kablene for en ca. 10 lag sølvpapir rundt seg, hvis jeg klare å utrykke meg på en forståelig måte.. Sølvpapiret vil fange opp masse støy og er i kontakt med jern i alle retninger slik at støy effektiv blir transportert til jord uten å påvirke kablene noe særlig.

Mange meninger ute å går ang, dette men kan bare uttale meg fra egne forsøk der jeg hørte merkbar forskjell under kjøring (null dynamo støy med kabler til 150-200 kr stykket..).

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

 

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang kabel anbefaler dere i en bmw 518 a? har/skal ha 3-4 forsterkere baki!! og hvor tjukk? skal ha 2 MA audio monoblokker og 2 forsterkere til 6x9", 8" og 4"!!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår