Skjervik Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 (endret) Som sagt, Vil du ha flotte bilder av bilen din? Jeg tar dem gjerne. Jeg tar 200,- for en session, Som utgjør ca minst 20 bilder du får tilsendt på E-Post senere samme dag som Session. Så om du holder til i nærheten av drammen er det flott. Kontakt meg på ferrow@live.no Bilder av tidligere session følger. Endret April 8, 2009 av Skjervik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 fikser du kjørebilder også ??? kunne tenkt meg bilder av bilen min som er på veien iløpet av mai. Og da kjørebilder igrunn. Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjervik Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 fikser du kjørebilder også ??? kunne tenkt meg bilder av bilen min som er på veien iløpet av mai. Og da kjørebilder igrunn. Har aldri gjort det før. Men kan jo sikkert prøve... Hvis du da har en anelse om hvordan slikt gjøres vil jeg gjerne vite det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Dere må være 3 stk for å utføre det. Du, fotografen på sitte på med en bil som kjører forbi objektet (altså bilen). Om begge bilene kjører like fort, så blir det best resultat. Bilen blir 100% klar, mens bakgrunn, refleksjoner i lakk og felg vil bli fordratt og blurry og vil gi my mer fokus på bilen enn vanlige bilder. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjervik Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Dere må være 3 stk for å utføre det. Du, fotografen på sitte på med en bil som kjører forbi objektet (altså bilen). Om begge bilene kjører like fort, så blir det best resultat. Bilen blir 100% klar, mens bakgrunn, refleksjoner i lakk og felg vil bli fordratt og blurry og vil gi my mer fokus på bilen enn vanlige bilder. Takker. Får lese litt i bruksanvisningen til kameraet (Sony A100) Tok noen ifart foto i dag. Ble ikke så gærnt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Takker. Får lese litt i bruksanvisningen til kameraet (Sony A100) Tok noen ifart foto i dag. Ble ikke så gærnt. Veldig individuelt hva som funker, men jeg har hatt mange gode resultater ved å henge ut gjennom passasjervindu i 60-70 km/t, bilene parallelt i samme hastighet, kjøre 60-80 lukker på kamera og blender på 5-6. Tipper brennvidden har ligget på ca 30mm. Bare å kjøre på med bilder, jeg ligger sikkert på 50 uskarpe for hvert skarpe bilde, men når det først blir skarpt blir det knallbra og krever lite photoshopping etterpå. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjervik Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Veldig individuelt hva som funker, men jeg har hatt mange gode resultater ved å henge ut gjennom passasjervindu i 60-70 km/t, bilene parallelt i samme hastighet, kjøre 60-80 lukker på kamera og blender på 5-6. Tipper brennvidden har ligget på ca 30mm. Bare å kjøre på med bilder, jeg ligger sikkert på 50 uskarpe for hvert skarpe bilde, men når det først blir skarpt blir det knallbra og krever lite photoshopping etterpå. Er ikke annet å gjøre enn å prøve da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 har selv ett slikt canon EOS 350D med stativ og 28-105mm macro linse. Men kunne tenkt meg og fått en som virkelig kunne dette og fikse dette for meg. Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Bearbeider du ikke bildene i etterkant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjervik Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Bearbeider du ikke bildene i etterkant? Jo. Men ikke så mye. Kommer litt an på åssen de kommer ut av kameraet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg