Gå til innhold

Photosession av DIN bil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Som sagt, Vil du ha flotte bilder av bilen din?

Jeg tar dem gjerne. Jeg tar 200,- for en session, Som utgjør ca minst 20 bilder du får tilsendt på E-Post senere samme dag som Session.

Så om du holder til i nærheten av drammen er det flott.

Kontakt meg på ferrow@live.no

 

Bilder av tidligere session følger.

 

24.jpg

26.jpg

Endret av Skjervik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikser du kjørebilder også ???

 

kunne tenkt meg bilder av bilen min som er på veien iløpet av mai. Og da kjørebilder igrunn.

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må være 3 stk for å utføre det. Du, fotografen på sitte på med en bil som kjører forbi objektet (altså bilen). Om begge bilene kjører like fort, så blir det best resultat. Bilen blir 100% klar, mens bakgrunn, refleksjoner i lakk og felg vil bli fordratt og blurry og vil gi my mer fokus på bilen enn vanlige bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må være 3 stk for å utføre det. Du, fotografen på sitte på med en bil som kjører forbi objektet (altså bilen). Om begge bilene kjører like fort, så blir det best resultat. Bilen blir 100% klar, mens bakgrunn, refleksjoner i lakk og felg vil bli fordratt og blurry og vil gi my mer fokus på bilen enn vanlige bilder.

 

Takker. Får lese litt i bruksanvisningen til kameraet (Sony A100)

Tok noen ifart foto i dag. Ble ikke så gærnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Får lese litt i bruksanvisningen til kameraet (Sony A100)

Tok noen ifart foto i dag. Ble ikke så gærnt.

 

Veldig individuelt hva som funker, men jeg har hatt mange gode resultater ved å henge ut gjennom passasjervindu i 60-70 km/t, bilene parallelt i samme hastighet, kjøre 60-80 lukker på kamera og blender på 5-6. Tipper brennvidden har ligget på ca 30mm.

 

Bare å kjøre på med bilder, jeg ligger sikkert på 50 uskarpe for hvert skarpe bilde, men når det først blir skarpt blir det knallbra og krever lite photoshopping etterpå.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig individuelt hva som funker, men jeg har hatt mange gode resultater ved å henge ut gjennom passasjervindu i 60-70 km/t, bilene parallelt i samme hastighet, kjøre 60-80 lukker på kamera og blender på 5-6. Tipper brennvidden har ligget på ca 30mm.

 

Bare å kjøre på med bilder, jeg ligger sikkert på 50 uskarpe for hvert skarpe bilde, men når det først blir skarpt blir det knallbra og krever lite photoshopping etterpå.

 

Er ikke annet å gjøre enn å prøve da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv ett slikt canon EOS 350D med stativ og 28-105mm macro linse. Men kunne tenkt meg og fått en som virkelig kunne dette og fikse dette for meg.

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår