quattromaniac Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 ikke på golfen min.. detta satt jeg å lurte på en gang i tia og skjønner du, da kutta KUN høtalera ut når keg dro ut den gule, mens spilleren(displayet) forsatte å fungere.. mulig det er noen tweeks her og der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Du kan ha hatt en Golf med aktive høyttalere, altså en miniforsterker på hvert høyttalerelement... mulig du tok strømforsyningen til de forsterkerne når du tok ut den gule, avhengig av hvor du dro den ut. Ellers til trådstarter, du trenger ingen ny ISO-overgang til Golf'en egentlig, det er bare at Gul og Rød fra bilen har byttet plass i bilens ISO-kloss (typisk Volkwagen), så du må gjøre det samme på overgangen til Panasonic'en din. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Du kan ha hatt en Golf med aktive høyttalere, altså en miniforsterker på hvert høyttalerelement... mulig du tok strømforsyningen til de forsterkerne når du tok ut den gule, avhengig av hvor du dro den ut. Ellers til trådstarter, du trenger ingen ny ISO-overgang til Golf'en egentlig, det er bare at Gul og Rød fra bilen har byttet plass i bilens ISO-kloss (typisk Volkwagen), så du må gjøre det samme på overgangen til Panasonic'en din. dro den ut i ISO overgangen. men jeg er ikke sikker på hva jeg hadde da jeg, er faen meg 5 år sia.. begynner å bli gammel:P nok om det, skal ikke ødelegge tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 er faen meg 5 år sia Se noen Olsenbanden-filmer... det er da hakke meg nok av språklige uttrykk som kan erstatte siterte utrykk for en noget triveligere fremstilling av ens personlige sinnstemning. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 sant sant.. "er søren duppe meg 5 år sia" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg