Mort1 Skrevet September 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Har solgt alt interiør... Bare rask igjenn no.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Originally posted by Mort Selger komplett interiør fra min 1988 Golf Gti 16v. (2 dørs) Det er 2 stoler med el justering av høyde, dørsider med selvbygde dørlommer med plass for 6.5" høytalere. Bakseteryggen har fått seg en kakk, men det må vel la seg bøye tilbake. også taktrekk beregnet på biler med takluke. Her noen bilder av det... Har også mye annet stærs til til Golf 1 og 2.. Bare 6.5" i dørene? Hadde 8" i dørene på G60`en min... det er litt slit å få til Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet September 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Bare terg :mad: Hehe... 8" er da ikke no.. Hadde to 8" før dette, men ble litt stort og domminerende.. Hadde det ikke så lenge nei. Er jo plass til mye større, men da begynner det å spøke for vindusheis osv. :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Originally posted by Mort Bare terg :mad: Hehe... 8" er da ikke no.. Hadde to 8" før dette, men ble litt stort og domminerende.. Hadde det ikke så lenge nei. Er jo plass til mye større, men da begynner det å spøke for vindusheis osv. :D Elvindu er tingen :D Problemet er å få festet dritten+ å få døra "død" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet September 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 yepp!! Var ute og testa Audi A4 1.8TQ S-line i dag.. 2003mod :) Var ikke el vindu bak i den :eek: Men du verden for en bil.. 18" RS4 felger senka, sort interiør med børsta alu, delskinn seter osv osv... var gått kun 360km da jeg henta den. Takk pappa!! for at jeg fikk levere bil'n din på service :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet September 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Et bilde av en tilsvarende :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg