Gå til innhold

Ute av vinterlagring..

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Hentet ut denne strøkne kjerra fra 'vinterlagring' forleden..

 

Bilde071Medium.jpg

 

Bilde065Medium.jpg

 

Strøkne fjærbeinslagre:

 

Bilde116-2Medium.jpg

 

Grom bredding:

 

Bilde127-2Medium.jpg

 

Aerodynamiske fartsstriper..

 

Bilde128-2Medium.jpg

 

Sportsratt

 

Bilde131-2Medium.jpg

 

Fin sak, eller hva? icon_lol.gif

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nok stått og råtnet bort ja.. :P Motorfestene er like strøkne som fjærbeinslagrene, og bilen fusker som et helvete når den er kald. Men den var gratis, så det veier opp litt.

 

Jeg er forresten atm pålogget på en random kars nettverk, og står på et fortau midt på bygda på Kypros (som nevnt).. Avhengig? :D

 

 

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tilfeldige fyren med trådløst nett skrudde av nettet sitt.. Da blir det mye på en gang nå som jeg sitter på nett.

 

Kjørte meg en tur ut på bygda:

beater2Medium.jpg

 

Dro på høgger'n jeg pleide å rappe deler fra tidligere. Fant ut at det bare sto noen få biler igjen:

hoggerMedium.jpg

 

Fant noen bad-ass hjulkapsler til å ha på ene siden:

kapslerMedium.jpg

 

Se hvor kort den har gått, 36k miles. Denne bilen er beviset på at kjørelengde ikke har en dritt å si på standen ellers..

36kMedium.jpg

 

Her fant jeg ut at jeg skulle en tur på åsene mellom landsbyene:

beaterMedium.jpg

 

Se, jeg fant forlatte biler, blant annet en Ascona!

asconaMedium.jpg

 

nissanvrakMedium.jpg

 

Jeg kjørte alt jeg hadde ned noen svingete veier. Cool off-perioder:

 

tsada2Medium.jpg

 

tsadaMedium.jpg

 

Og noen random bilder:

Bilde210Medium.jpg

 

SunsetColt2Medium.jpg

 

SunsetColtMedium.jpg

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sportsratt

Bilde131-2Medium.jpg

 

36kMedium.jpg

 

 

Hei, hei, hei! Ikke så fryktelig ulikt mitt faktisk! Det vokste på meg, og nå elsker jeg det. Rattet er spinkelt som fy, og det er en utrolig stor diameter på det, men hvorfor ikke? :D

 

DSC002041800x536.jpg

 

DSC0023330800x536.jpg

 

hgfhg.jpg

 

Fine bilder og landskap, dog. De gjør en god jobb med å overskygge bilens nokså shabby tilstand. Er dette like utenfor Nicosia?

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rattet ditt er jo i det minste kult å se på da :D Det som faktisk er litt spesielt i denne bilen er lengdejusterbart ratt. Hvor mange kompaktbiler ble utstyrt med dette i 1991? Jeg skjønner ikke helt hvorfor de gadd da, jeg har aldri kjørt en bil med ratt som peker mer til høyre enn det denne gjør..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rattet ditt er jo i det minste kult å se på da :D Det som faktisk er litt spesielt i denne bilen er lengdejusterbart ratt. Hvor mange kompaktbiler ble utstyrt med dette i 1991? Jeg skjønner ikke helt hvorfor de gadd da, jeg har aldri kjørt en bil med ratt som peker mer til høyre enn det denne gjør..

 

 

Eirik

 

Haha, ja si det. Bilen min er av ca samme årgang som din, men var jo markedsført som en dyrere og litt mer luksuriøs modell enn Colten - samt at det var en coupe - likevel kan mitt ratt kun høydejusteres. alacocaina

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme motorfester er det og.. Hvis du vil ha 4G63 vil jeg iallfall det ;) hehe

Er forresten et par km fra Pafos dette her, west coast baby :) Bor like øst for byen, så man kan praktisk talt herje rundt på åsene, så ta hovedveien og være downtown innen 20 minutter..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet.. Tidlig 1G Eclipse og Evo I-III hadde motor på riktige siden.. Da snakker man sleeper.. :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår