e321 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Hei Noen som vet om dette er "angeleyes"-lykter? :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 jeg vil påstå det med høy sikkerhet, men love kan vel ingen. men de er bygd opp som angeleyes lykter, men uten å se de lyse kan vel ingen faktisk love deg det Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 ok, takker ! :D På høyresiden der går det nesten ann å se ringene mens på førersiden ser det litt mer ut som vanlige lykter egenlig, men vet ikke jeg ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 bilen tilsalgs elr? Siter 9x golf 3 1.8 gt/tdk 1x celica 98 mod 1.8 15 x corolla e9 1.3/1.6 xli 1x vw polo 2002 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Nei, er nok ikke det :) Er min hehe, men har ikke fått den enda så bare lurte på hva dette var ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg