disturbd Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 (endret) i kveld da jeg var ute og kjørte en tur så stoppa vogna(rykket litt og så døde den)har sjekka at pumpa går så da er pumpa og releet til den ekskludert,fordeler og rotor så også bra ut men pussa litt for ordens skyld.. jeg tenker i de baner at det kan være enten coilen eller releet til tenninga,er det et "normalt" problem med disse? bilen er en nyanskaffet 91 passat g60 syncro. hvor er releet til tenninga og evt hvordan ser det ut?(tenker da på om den er markert med noen tall slik som alle vw releer) Edit: glemte og si at det har virka som om kjerra har gått dårlig siden jeg kjøpte den, og dette syntes jeg hadde blitt verre i dag Endret April 5, 2009 av disturbd Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg