kjellvis Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Har eit lite behov av og fjerna den stålbjelken som ligg under dasjen? er dette mulig og kva kan eventeulet skje?? er det nokon der ute som har erfaring med dette? Siter Kjellvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Den er nok ikke der fot gøy vil jeg tro...ellers så vet jeg ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Bilen vil bli mykere og ligge dårligere på veien. I verste fall vil den bli skjev Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Golf "mk1" cab? Hør på innleggene ovenfor, du mangler tross alt et tak, som ellers stiver av en bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Som alle andre sier her, ALLE avstivinger i en cab er der av en grunn. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellvis Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 (endret) Jamen då passa ikkje dashen eg vil ha inn BALE :-) Har stabstag på framre og bakre dempara tillegg? Endret April 7, 2009 av kjellvis Siter Kjellvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 har ingeting å si om du har stabstag.. det er til for å holde dempertårna dine fra hverandre i sving! dette er for at ikke hele skroten av en golf skal klappe sammen! IKKE KØDD MED BILENS KONSTRUKSJON! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 har ingeting å si om du har stabstag.. det er til for å holde dempertårna dine fra hverandre i sving! Det har man vel strengt tatt fjærbeinsstag til? Stabilisatorstag sitter under og minsker krenging i svinger Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Jeg ville ikke fjerna noen avstivninger på en slik bil, karosseriet trenge all avstiving det trenger, at du har stabstag er jo ikke noen overaskelse, regner med du mener fjærtårnsstabilisator, dette hjelper jo noe. Men bare fjern det jævla staget du, om du kjører ihjel halve vennegjengen pga bilen knekker sammen i 120 km i en sving, og forsikringa gjelder ikke når du har kødda med bilens konstruksjon, ender med uaktsom drap dette... Litt overdrivd, men kan skje, kjenner ikke til dete staget/avstivinga, men tror nok den er der for å stive opp karosseriet siden den ikke har tak, og at den faktisk trenger det. Går det ikke å tilpasse dashbordetg du skal ha eller? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellvis Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Jeg ville ikke fjerna noen avstivninger på en slik bil, karosseriet trenge all avstiving det trenger, at du har stabstag er jo ikke noen overaskelse, regner med du mener fjærtårnsstabilisator, dette hjelper jo noe. Men bare fjern det jævla staget du, om du kjører ihjel halve vennegjengen pga bilen knekker sammen i 120 km i en sving, og forsikringa gjelder ikke når du har kødda med bilens konstruksjon, ender med uaktsom drap dette... Litt overdrivd, men kan skje, kjenner ikke til dete staget/avstivinga, men tror nok den er der for å stive opp karosseriet siden den ikke har tak, og at den faktisk trenger det. Går det ikke å tilpasse dashbordetg du skal ha eller? hehe da va då voldtsomt :-) Har sendt ein mail te VW for å høyra med dei om eventuelle muligheter. Men ser ut som eg må la den stå ja HAR IKKJE TENKT Å DREPA NOKON NEI OG HELLER IKKJE ØYDELEGGA BILEN !! Siter Kjellvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellvis Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Må få takka alle for svar og meiningar, detta lika me :-) GOD PÅSKE FOLKENS Siter Kjellvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Det har man vel strengt tatt fjærbeinsstag til? Stabilisatorstag sitter under og minsker krenging i svinger Jeg beklager så MEGET for feil bruk av ord! Jeg sikter seff, til det han snakker om! det han kaller et stebstag er dempertårn avstiver og ikke fjærbeinstag!! Fjærbein burde vel du med såppass mye "kunnskap" vite hva er kompis! Stabilisator stag på yrkes-språk ligger under bilen ja MELLOM bærearmene som da skal sørge for at bilen har en jevn balanse mellom kontraene / svinga (altså krengning i sving) flink du Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg