Gå til innhold

1983 Golf GTI CAB Prosjekt

Ranger emnet


galedali

Anbefalte innlegg

Henter meg i dag ett lett prosjekt (håper jeg) Er en svart 83 Gti med svart skinn. Lesjøfors/koni senk. Borbet felger . noen lister mangler, en fremfanger som henger litt. Noen morkne slanger i kjølesystem, sikkert hundre småting men bilen ser helt ok ut. Nye kanaler for 4 år siden. Lakkert opp men såder. Gleder meg til å få den hjem!

1983 VW Golf GTI Cabriolet Prosjekt

1998 MB E280 4-mat Elegance Familiebilen

2008 MB Vito 115 CDI 4x4 Jobbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

sorry for no update men det å få bilen hjem på gården tok litt lenger tid enn jeg trodde men nå har den kommet...Legger opp noen bilder så kom gjerne med feedback på om hva dere synes. er ett par småting som kommer til å ta litt tid og er noe mer enn det jeg først trodde men alt ialt ett overkommelig prosjekt , Navn på proskjektet er selvsagt black rose...

IMG_4155.JPG-for-web-LARGE.jpgIMG_4157.JPG-for-web-LARGE.jpgIMG_4160.JPG-for-web-LARGE.jpgIMG_4161.JPG-for-web-LARGE.jpgIMG_4163.JPG-for-web-LARGE.jpg

1983 VW Golf GTI Cabriolet Prosjekt

1998 MB E280 4-mat Elegance Familiebilen

2008 MB Vito 115 CDI 4x4 Jobbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vært noen timer med denne og sjekklista for feil vokser :-)

 

*eksos skal byttes ( forferdelig stygg!og vil ha orginalt,pluss lekasje )

*girspak, pluss tregt

* Ny cab må på plass denne er ikke bra den som sitter på den forslag på hvor det kjøpes mottas med takk :-)

*div smårusk i forstillinga.

*høyre parklys (virker ikke)pæra er i orden, ikke strøm

*høyre blinklys(virker ikke)pæra er i orden, ikke strøm

*Passasjersette kan ikke flyttes frem eller tilbake.

*dørsider innvendig stygge, løse.

*Bytte støttfangere. De som sitter på er svært stygge.kanskje old school fornikla?

*puhhhh og det er mer... Glad denne skal være en venn for mange år fremover for dette kommer til å koste litt...Dog fikk jeg den billig så da er det lettere å legge noen kroner i det.

 

Nye bilder kommer senere idag! må få vasket den ordenlig. dette trengs da den har stått og støva ned lenge... Lakken virker dog til å være bra, lite rust , men ett par steder så skal det omlakkeres.

1983 VW Golf GTI Cabriolet Prosjekt

1998 MB E280 4-mat Elegance Familiebilen

2008 MB Vito 115 CDI 4x4 Jobbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsetter med litt bildespamming :) håper dere tilgir det. hadde en kort vask idag! Bilen ble ikke ren men renere...

Lakken trenger virklig å renses. Forrige eier har polert.... Fy pokker så mye polishrester . Panseret er fult av små hvite striper av polish. Kommer til å måtte jobbe litt med det ja :)

 

høyre.jpg

 

ikkeren2.jpg

 

front.jpg

masse polish rester

fanger.jpg

bakfanger skal byttes, hva med nikla fangere?

 

stab1.jpg

batteri må byttes, dette er altfor stort... Trenger og brakketen for å feste det.

 

stab2.jpg

relativ lite oljesvetting.men den ser ut som om den har stått ute i 3 år med panser oppe...

1983 VW Golf GTI Cabriolet Prosjekt

1998 MB E280 4-mat Elegance Familiebilen

2008 MB Vito 115 CDI 4x4 Jobbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 9 months later...

hadde nesten glemt hele bilen jeg, Fikk litt "logistikk og lagringsproblemer " slik at denne gamle Golfen ble satt i en tørr og god garage sensommern 2010 ! og nesten glemt!

 

jeg har ikke sett på bilen på lang tid men rapport fra vaktmestern der den står sier ALT OK! jeg skal ta meg selv i nakkeskinnet å fullføre dette i løpet av vinteren som kommer.

1983 VW Golf GTI Cabriolet Prosjekt

1998 MB E280 4-mat Elegance Familiebilen

2008 MB Vito 115 CDI 4x4 Jobbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår