Footy Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 tenker først og fremst på eksos og interiør.. Har ikke noe mer info å gi annet enn at Golf IV er en 1.4 liters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 hvorfor vil du ha golf v eksos på en golf IV?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Footy Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 poenget er at jeg har en kamerat som har kræsje sin... bare å vrake den. Jeg har en Golf IV og lurer på om jeg evnt. kan bruke noe av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 aha, skjønner. tror ikke det er så mye du kan bruke. vet det går ann og bruke bagasje luke åpner fra 5´ern. men er ganske mye jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Du kan jo prøve å se om seter osv passer? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg