[Martin] Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Enkelt og greit: Har en Golf 3 GT fra -97 som har originale skivebremser bak. Håndbrekkmekanismen og stemplene sitter litt, men sadlene er i topp stand. Passer kalippere fra f.eks golf 4, passaten som kom i 97 eller noen andre vw rett på sadlene jeg har, og passer bremseklosser om hverande også da? Spør fordi det blir en del billigere å kjøpe kalippere fra en nyere vw på skroten enn å kjøpe nye byttekalippere fra vw-forhandleren. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Du kan bruke fra Golf IV, har det bak på min Polo G40. Bruker skiver, sadler og klosser fra Golf II på min Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 vet ikke pris men har vel på mekonomen og? =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg