Gå til innhold

Likestilling i GYM?

Ranger emnet


k1mzor

Anbefalte innlegg

Stussa litt over hvor små kravene er til jenter i forhold til gutter. Greit at jenter er litt svakere bygd, men nå har di krevd så lenge at di skal ha like mye betalt som menn. Da må dem jo bevise at dem kan gjøre like mye som menn og. Eller hva mener dere?

- Saab 9-3SC Vector 08'

x 97 BMW 523ia

x 91 BMW 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem sier nå at damer kan gjøre 2 ting samtidig, har hatt samboer i 2år og jaggu ikke sett bevis på det enda...

 

Godt forslag, men trur nok det partiet som tar opp dette i en evt plan tar selvmord. :D

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det er jo klart at de skal. men for min del er det ikke noe problem. jeg går kun i klasse med gutter og de jentene som skulle finne på å gå kjøretøy er stortsett gutter med fitte. men at læreren i gym gir oss karakter etter hvor flinke vi er i f.eks fotball syns jeg er feil. syns heller man burde bedømme etter innsats, hvor flink man er til å være på lag osv. blir ikke bedre av at hæstpeisn driver med selv dyrking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom episode fra klassen.. Hoppe på kasse, gutter har 15 flere opp enn jenter OG høyere kasse.. Og de klager over vanskelige krav.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett denne nå? =P

 

Først og fremst heter det kroppsøving, men egentlig er jeg jævlig lei dette likestillingstullet! Det burde ikke hete likestilling, det burde hete "kvinner skal ha bedre rettigheter enn menn, ettersom de har blitt undertrykt i alle år!" Forkortet til: KSHBREMEDHBUIAÅ

 

Men det er ikke bare i kroppsøving, men også militæret og politihøgskolen

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likestilling er berre noe tull..

Greit nok at "typiske" kvinneyrker er dårligere betalt enn mannsdominerte yrker, men å kalle det kjønnsdiskriminering blir feil..

OT: http://www.aftenposten.no/nyheter/article2765416.ece

Gutter leser dårligere enn jenter, skal da kravene for gutter senkes?..

For min del vil det vell være bedre å øke kravene for å bedre prestasjonene..

Eller hva med å sette krav individuelt?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker skolen jeg gikk på før. Der hadde jentene bare 2/3 av kravene til guttene i en løpeløype vi måtte fullføre 2 ganger i året. Vi fikk karakter etter hvor fort vi sprang, dvs at en gutt måtte springe 3 runder på samme tid ei jente måtte springe 2, for å få samme karakter.

 

Merkelig nok fikk halvparten av jentene karakter 6 og de fleste guttene karakter 2. Sa man imot dette fikk man et svært hylekor opp i trynet. Latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår