sindre2104 Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Jeg har en golf 93 modell, som nettopp har vært på eu-kontroll. Den kom dessverre ikke gjennom, pga mye farlig rust i kanaler. Det haster litt siden den burde bli ferdig innen April måned er over, da den skal inn til etterkontroll. Jeg lurte dermed på om det er noen der ute som er keen på en rust og lakkerings jobb? Det er omfattende rust i kanaler, og hjulbuer. Ser ut til at forrige eier har prøvd å fikse hjulbuene med litt primitive metoder:P Bilen står i Oslo, så det er fint om du ikke holder til så altfor langt unna. Se bilder under: Hjulbue venstre foran. Skjerm venstre foran + kanal. En jævlig stygg kanal, venstre foran. Venstre dør. Hjulbuer bak venstre. Hjulbuer bak høyre. Høyre side Kanal høyre foran + skjerm. Høyre dør. Høyre dør. Bak over skiltet. Venstre fordør Fint om noen kunne tatt seg litt tid til å regne litt på hvor mye du skal ta for jobben, inkl/eks lakk, eller omvendt. Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 har du hørt mes sikkan? han er en jævel på å sveise rust! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 har du hørt mes sikkan? han er en jævel på å sveise rust! nei.. Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e302.7turbo Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Send meg en mail på olsenkenneth@hotmail.com eller ring 98015894, så kan jeg gi deg en pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hvis alt av rust, og jalla-løsninger skal fikses, pluss ny kanal(er?), er det like greit å kjøpe seg en ny bil. Denne bilen er jo gammel, og av lav verdi, så spar deg pengene og fiks kun den nødvendige rusten i såfall. Den andre rusten kan du i såfall fikse selv, for en billig penge. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg