Gå til innhold

hjelp fundere på turbo... til 97 mod passat 1.8

Ranger emnet


smeden

Anbefalte innlegg

hei har en passat 3b3 97mod 1.8 sitter og fundere på om det er lurt og stappe på en turbo på passelaten..

 

men det som stopper meg er at den er gått 238000km

så er det og anbefale eller ikkje? er det noe anna eg kan gjøre for og få litt fuff i passelaten:P:hailvw

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har en passat 3b3 97mod 1.8 sitter og fundere på om det er lurt og stappe på en turbo på passelaten..

 

men det som stopper meg er at den er gått 238000km

så er det og anbefale eller ikkje? er det noe anna eg kan gjøre for og få litt fuff i passelaten:P:hailvw

 

Blir nok billigere for deg å kjøpe en komplett motorpakke ifra sverige eller tyskland, motoren din er ikke innstilt for turbo er da ene tingen, men er en regel at motorer så er rullet over 100000km bør overhales før man setter på turbo,,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok billigere for deg å kjøpe en komplett motorpakke ifra sverige eller tyskland, motoren din er ikke innstilt for turbo er da ene tingen, men er en regel at motorer så er rullet over 100000km bør overhales før man setter på turbo,,

 

 

 

kor DYRT e det og få en motor inn fra sverige eller tyskland da??... kor mye koster det og overhale en motor da??

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor DYRT e det og få en motor inn fra sverige eller tyskland da??... kor mye koster det og overhale en motor da??

vil tro du får en delebil til rundt 10000

vil tro du får overhalt en motor til rundt 10000+

vil tro det lønner seg å kjøpe motor da, mye pga ledningsnett og ecu, pluss alt det andre man kan få med,

 

Overhaler du din, så har du fremdeles en girkasse med samme km stand, og du har ikke ecu så du kan bruke med turbo, og må til med tillegssprut osv,, eventuelt ett datasprut..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår