ActiveX Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 (endret) Skal til å bytte caliper og bremseklosser på bilen min nå. Og trenger i den forbindelse noe som er billig. Tenkte først og fremst på deler fra biltema men ser at de ikke har blant annet caliper, og da sliter jeg litt. Noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt billige caliper og bremseklosser til Toyota Carina II 1984 mod. ? Det står forresten på calipen, 22V 51-22 NO.1 Endret April 1, 2009 av ActiveX Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 kjøp brukt eller rep sett til caliperen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Ok. Men bremseklosser mm. kan jeg vel kjøpe hos biltema? Samt eksosanlegg? Caliprene kan jeg vel kjøpe hos en hugger eller liknende? Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Ok. Men bremseklosser mm. kan jeg vel kjøpe hos biltema? Samt eksosanlegg?Caliprene kan jeg vel kjøpe hos en hugger eller liknende? ja det kan du:ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sniken86 Skrevet Juli 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2011 For guds skyld ikke kjøp på biltema! Det er søppelklosser som mye annet slitedeler der. Kjøp heller på mekonomen (unngå Pagid hvis de har annet). Kalippere kan du fint kjøpe på en skrot. men jeg annbefaler å kjøpe en overhalingssett med nye pakninger til stempel og støvmansjett. Dette og klosser koster ikke mye hos Mekonomen. men er av mye bedre kvalitet enn biltema. Hilsen Mekaniker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg