JChE Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Nydelig bil boXer :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Da er det omlag en mnd til min røde 3 dørs 1,6TDCI kommer;) alt av utsyr minus ryggesensor, elektriske innfellbare speil og nøkkelløs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 (endret) Fikk min 2010 mod 1.6 TCDi 2.februar. Veldig fornøyd så langt! Nye pærer kommer både utvendig og innvendig for min del. Litt mer hvitt lys (xenonlook). Hõen it is.. ;) Kommer litt senk etterhvert også får man håpe, selv om den er orginalt senket. Har så og si alt, utenom ryggesensor, innfellbare speil og nøkkelløs systemet. Sorte sportsseter i skinn. [/img] Har SÅKLART gummimatter(orginale) om vinteren, og stoffmatter(orginale) om sommeren. Bestilte med stoffmatter, men fikk gummi ved levering. Så fikk gummimattene gratis pga feillevering, kjekt. Ting som frister, litt soting fremme også. Endret April 8, 2010 av HHA Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 i steden for å saumfare nettet, hvor finner jeg senk til bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roythomas Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Her finner du litt. http://www.european-parts.net/catalog/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg