Gå til innhold

Noen andre her inne med 09mod Fiesta:)


Kim_R

Anbefalte innlegg

Noen andre her ikke som har vært så sprø og handlet seg den nye fiesta`n?:p

 

Min er en 1,6TDCi Titanium

 

Utstyr: (dyreste nye typen som er solgt:)

 

*Skinn

*Styling kit

*Stor tak spoiler

*Orginalt 17" med 205/40-R17

*Byttet til OZ WRC felger (hvite)

*Senket 50mm

*Xenonlys

*Cruice kontroll

*Sotet ruter helt fram

*"Stor" Stereo inkl basskasse;p

*90hk (snart 115hk)

*Automatisk Climaanlegg

*Oppvarmet frontrute

*3nakkestøtter baki

*korsryggstøtte førersete

*4xel ruter

*EL.speil

*spredere

*Regnsensor

*Nøkkelfritt system

*Keyless GO

 

Tror det var det meste:p

 

Det som ikke er med er : Skvettlapper, hengerfeste og alarm. Å dette går ikke grunnet stylingsettet og alarm er bare ett bry:p

 

 

Kom gjerne med forslag til flere modifikasjoner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Har kjøpt meg den jeg også. I Hot Magenta. Med alt jeg kunne få av utstyr inkludert full styling. Tok også med individual interiøret. Så jeg gleder meg til bilen kommer i mai. Regner med at jeg kommer til å senke den også. Og kanskje 18" felger i krom, for jeg tror det vil se penest ut. Jeg tok 1,6 bensin. Ser du skrev xenon også, ettermontert det da? For det er jo ikke noe man kan velge.

Endret av roythomas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg den jeg også. I Hot Magenta. Med alt jeg kunne få av utstyr inkludert full styling. Tok også med individual interiøret. Så jeg gleder meg til bilen kommer i mai. Regner med at jeg kommer til å senke den også. Og kanskje 18" felger i krom, for jeg tror det vil se penest ut. Jeg tok 1,6 bensin. Ser du skrev xenon også, ettermontert det da? For det er jo ikke noe man kan velge.

 

Det er ettermontert i nærlys ja. fikk ikke plass i fjærnlys fordi det var så dårlig plass, men mulig jeg kommer til å file litt der:p Savner soltak, sideskjørt, bixenon og midtarmlene orginalt men:p min har nå gått 7500km alt:(

 

Bestilte først Hot Magenta jeg også men ombestemte meg i siste liten til ocean blue:) var redd magenta ble litt for "rosa" i sollys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ettermontert i nærlys ja. fikk ikke plass i fjærnlys fordi det var så dårlig plass, men mulig jeg kommer til å file litt der:p Savner soltak, sideskjørt, bixenon og midtarmlene orginalt men:p min har nå gått 7500km alt:(

 

Bestilte først Hot Magenta jeg også men ombestemte meg i siste liten til ocean blue:) var redd magenta ble litt for "rosa" i sollys.

 

Fikk du ikke med sideskjørt??? Jeg har bestilt full styling og håper at det følger med. Nå må jeg dra ned til forhandleren å sjekke opp dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke med sideskjørt??? Jeg har bestilt full styling og håper at det følger med. Nå må jeg dra ned til forhandleren å sjekke opp dette...

 

Er kun 2dørs som leveres me orginalt sideskjørt og den leveres selvfølgelig ikke i norge!

 

Veit MS-design har noe på gang til fiesta 4dørs:)

 

Husk å bestille STOR takspoiler, i styling full er det liten takspoiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min har kommet i dag. Og jeg var nede og tittet på den. sideskjørta var ikke på nei. Men de skulle kontakte hovedkontoret i danmark for å se om det er mulig å få med sideskjørta. En av selgerne hadde vært nede i spania i vinter, og da hadde han sett flere 5 dørs med sideskjørt. Så det fins tydligvis... Men ellers var alt jeg bestilte med, også stor takspoiler. Så skal bli deilig å få nøklene om et par dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer begge to med fin bil! Har sikla litt på denne selv, men må nok vente til studiene er ferdig. Så dere "testen" av denne på topgear i går (mandag)? bør sees...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min har kommet i dag. Og jeg var nede og tittet på den. sideskjørta var ikke på nei. Men de skulle kontakte hovedkontoret i danmark for å se om det er mulig å få med sideskjørta. En av selgerne hadde vært nede i spania i vinter, og da hadde han sett flere 5 dørs med sideskjørt. Så det fins tydligvis... Men ellers var alt jeg bestilte med, også stor takspoiler. Så skal bli deilig å få nøklene om et par dager :)

 

Nøkkel? Har du ikke enøkkelfritt system da gutt;)

 

Gi tilbakemelding på om du får tak i skjørt da så skal jeg si fra hva ms design i danmark sier:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bilen din på fredag på Tuven! virkelig tøff bil, var en kompis som pirka meg på ryggen og pekte på bilen din:) så den vekker oppsikt og er tøff:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår