Svirre91 Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 (endret) Jeg er en stolt eier av en Volvo 760 GLE 89' som jeg ønsker å gjøra litt med...:) Det jeg først lurer på, er om det er mulig å bytte det orginale rattet som sitter i den, og erstatte dette med et Volvo 850 ratt? Hvis mulig; er det forskjell på diameter på dette rattet som det er orginale er? Jeg har også lyst til å bygge den om til manuelt gira...er dette mulig evt hva trenger jeg? Det er en V6 2,8i 280f motor... Evt om noen veit om noen stylingtips for å gjøra bilen litt råere...;) EDIT: Hørt at det er mulig å sette på turbo på denne motoren uten for store inngrep...stemmer det??? Endret April 1, 2009 av Svirre91 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 bygge om til manuelgir trenger du :Mellomaxsling,girkassa,clutch,svinghjul,pedaler,wire, er ganske sikker på at svinghjul til b280f ikkje er lett å skaffe. Ang styling så etter mi meining er det finere å sette på en 960 front.. men dei selger styling på http://www.bcb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg