Gå til innhold

Bilen som ikke liker å starte varm!

Ranger emnet


Langlo

Anbefalte innlegg

hei å hå!

 

jeg har en Golf IV 1.9TDI 98 mod, problemet nå er att den er tung å starte når den er varm, den bruker ikke kjølevæske og er ingen problem å starte om morgonen når den er kald.. noen som vet hva som feiler? :p

 

og et annet spørsmål!

 

når jeg svinger på rattet når det er helt stille, så er der en slags gnitrelyd fra passasjersiden, foring elns som er gåent?

 

og et til! (huff)

 

når jeg setter bilen min i revers så smeller det avogtil, og å sette den i 5. gir er også litt vrient avogtil.. kan det være noe annet en synkroniseringen som er gåent?

 

Taker for svar! :D

1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bremsekraft forsterkeren står på passasjer sida da sant?

 

sikkert synk ringer da.. eller clutch? prøv å løyse bilen i 2 eller 3 for å sjekke clutchen? jeg gjorde det med min sin bil, uten gass altså.. skal ikke gå å løse den da.. vertfall ikke bensin, men vet ikke hvordan det er med diesel golfen.. ?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eller bare sette den i 5..

og sleppe clutchen sakte.. viss du kvæle han så e kanskje ikke clutchen så ille, men viss han begynne å spinne sånn smått på clutchen så er nok den begynnt å bli slitt..

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det automat choke på den?

såfall kan den være klikk ang starting;)

da er det vanskelig og starte når den er varm.

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår