Langlo Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 var ikke lett dette her :p Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Nå har jeg ikke mye peiling på 1,9TDI, men kan være at motoren får for feit blanding så den går sur.. Og til den smellinga i 5 gir og revers så er det neppe clutchen. Ser ikke helt hvorfor denne skulle smelle, så det høres nok mer ut som synkronisering, etc etc. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonron Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 har samme problem med at motoren starter seint når den er varm på min golf, ringte til Øystese turbo & avgassteknikk i dag og han sa at det kunne vere noen fjærer i disel pumpa som var gåen, så denne måtte overhales, kan vere det som er problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 de har snakket om att det var dieselpumpa. har ikke særlig lyst å bytte denne :p er ikke de dyr? Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonron Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Trur det var snakk om 5000 for overhaling og 15000 for ny, men er ikkje sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 nei huff.. :p de var dyrt for ny! overhaling er tingen her tror jeg.. men må ta en diagnose å sjekke hva den sier først :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonron Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Fått noe diagnose på ka det kan være? var innom med min bil sist veke og dei sa det var starteren som trakk for mye strøm, og dette forstyrra systemet på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg