NilsenRacing Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hei kjøpte meg en 1990 2.0e b3 får noen uker siden og synst de ser rotete ut me så mye på bakluka når hele regla står bakpå, men lurte på om noen kunne forklare meg steg får steg hvordan jeg skal fjerne emblemene uten å skade lakken vurderer å fjerne audi80 og 2.0e og la ringene stå igjen takk på forhond Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Gjør som jeg pleier hos andre, bruk ett skruhjern eller noe (flatt og veldig liite" så brekker du de av. Jeg skada ikke lakken, for jeg ar veldig forsiktig når jeg gjorde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 hmm ja kan vell prøve seinere, men er redd får lakken Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 ja, det skjønner jeg, er ikke morro å ha de ripene i bakhodet hele tiden. Men det var mitt triks da ;) kan prøve å sjekke litt rundt å høre litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 ikke gjør det;) sjangsen for å ripe er stor. ta heller ei fiskesene som tåler litt så "skjærer" du gjennom:) kan evnt varme opp merkene med en hårføner eller noe;)¨ eller så kan du bruke en ny/REN(!) sparkel spade og skjære deg gjennom;) disse sitter limt så varm de opp litt å de går av fortere. så bruker du bare sitrus rens/ silikonfjerner eller sånn "gummi fjerner" som du setter på drill og fjerner lim restene;) evnt polere opp igjen hvis lakken blir litt matt.. håper du skjønner hva jeg mente:P ble litt tungvint skrevet :pray Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg