vladnag Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Dette blir 3. gang jeg skriver det: Det blir IKKE mangellapp om Airbaglampen lyser, dette garanterer jeg. Flott, tusen takk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Føler jeg også burde legge meg litt flat her. Dette gir ikke mangellapp nei. Tenkte ABS. Beklager Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 når lampe lyser settes alt i nød modus,og bilen klarer ikke og se hvor det sitter folk og ikke,derav så kommer alle bager ut ved kollisjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Blir en toer feil på eu kontrollen det. Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg dratt innom møller og fått lest ut feilminne så vet du nøyaktig hva som er galt.. Er ikke toerfeil på EU-kontroll med Airbaglampe som lyser, men om det opdages at Airbagsystemet er ute av funksjon uten at lampa lyser er det en toerfeil. Er ikke noe krav til Airbag-anlegg, men om det er airbag på bilen er det påkrevd at man ser at anlegget er ute av funksjon, samme med ABS-bremser. Lær deg reglene. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg