helgeandre Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Heihei! Har et problem med min nye Sony cdx GT55IP. Har en renault 19, 93 mod ISO kablene funker for har hatt en blaupunkt spiller i den og den spiller greit. strøm er også ok, men displayet kommer ikke på. Jeg hører noen lyder når jeg tar i kabelen bak, men går ikke å trykke ON. Ingen respons. Har jordet skikkelig oxo. Spilleren kommer rett fra butikken, så hadde vært merkelig med feil allerede nå. Noen som har en anelse om hva jeg skal gjøre for å få liv i spilleren hadde jeg vært evig takknemmelig:) MVH Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Spilleren trenger 2 stk 12v for å fungere. Den røde ledningen skal til tenning og den gule skal til batteri. Det er greit å ha eit apparat for å måle dette. So kan du sjekke ledningen til spilleren. Du har muligheit for å koble den gule og røde ledningen på forskjellige måter der. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeandre Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 takk for raskt svar:) Fikk ordnet det med å koble rød å gul sammen:) Så nå spiller den som bare juling:D:D Ipod ready er genialt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Viss spilleren får spenning ifra batteri, vil den ikkje skru seg av når tenningen skrus av. Viss spilleren får spenning tenning, vil den skru seg av når tenning skrus av, men innstillinger vil ikkje bli lagra! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeandre Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Viss spilleren får spenning ifra batteri, vil den ikkje skru seg av når tenningen skrus av. Viss spilleren får spenning tenning, vil den skru seg av når tenning skrus av, men innstillinger vil ikkje bli lagra! Vet entlig ikke så mye om kobling og hvor de forskjellige fagene går, men nå slår ikke spilleren seg av når jeg skrur av tenningen. Hva må jeg koble om for at den skal slå seg av å at instillingene ikke slettes? rød, gul fra spiller er nå i gul fra iso kabel. resten er i riktige farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Som sagt tidligere, skal rød ledning til tenning. Da vil spiller skru seg av og på med tenningen. Med eit måleapp. kan du finne tenningsledningen bak spilleren. (er sikkert ein der) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg