habben Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 om du kjøper K04 så kan du mappe og få litt mer effekt ut av den enn en vanlig K03.. en jeg vet om har K04,Milltek eksos og bilen hans vart mappet til 270 hk..bilen var en Audi A4 1.8TQ B6 Ja, rekkti ja, men det var ikke helt det jeg lurte på. Er det trygt å kjøre K04 med kun chip, og er det i det hele tatt noe vits? Noen som har peil? Polo Classic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Det er trygt å kjøre K04 med bare chip ja, så lenge det er chip til K04. Kimmit turboen er vel såvidt jeg vet en kinakopi. Vet om hvor du kan få ekte k04-15 til omtrent samme prisen ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?products_id=826syns folket om den prisen da? prisen er vel ganske grei den men blir vel et lite problem med å få på eksos røret der siden det er tre bolter å mere trekanta festet på a4 og den der har mere rundt hull med 4 bolter så må mikse til en overgang el sveise på annet feste på eksosen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 prisen er vel ganske grei den men blir vel et lite problem med å få på eksos røret der siden det er tre bolter å mere trekanta festet på a4 og den der har mere rundt hull med 4 bolter så må mikse til en overgang el sveise på annet feste på eksosen din! så egentlig er det jævli mye arbeid elr? har en turbo som runder 190 tusen. er det lurt og skifte turbo før den ryker ? evt hvor langt går en a4 orginal turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 så egentlig er det jævli mye arbeid elr? har en turbo som runder 190 tusen. er det lurt og skifte turbo før den ryker ? evt hvor langt går en a4 orginal turbo? jeg har hørt at turboene på A4 bruker og ryke på rundt 150 000.. men har vell noe med kjøringen og si også da. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 jeg har hørt at turboene på A4 bruker og ryke på rundt 150 000.. men har vell noe med kjøringen og si også da. Kjører for det meste fint da:) er en "familie bil" for det meste, men ønsker mer power og futt. tenkte rett og slett og drite i ny turbo og heller kjøre chip til den gammle ryker. lager jeg meg mye arbeid av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 jeg har hørt at turboene på A4 bruker og ryke på rundt 150 000.. men har vell noe med kjøringen og si også da. de sier på møller at de burde byttes på 150 000,men min har gått 250 000 føre det begynte å skje saker!hehe,er enda ikke sikker på om min er gått el ikke!:(men har ikke noe trykk og en rar lyd frammi der så er nok hull i ic``en min i samme slengen tror je! plukke litt på den i dag og da je sku ta av den nederste slange på ic`en så kom det masse olje og det kan da ikke være riktig!?turbo`en er jo olje kjølt men!hm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 det var det i mine slanger åsså men er ikke det oljedampen?? ikke vet jeg men min turbo har gått 265000 og den er ikke totalt ødelagt bare 5 mm slakke i den ut og inn hehe heldigvis ny på vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisse Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Vet om hvor du kan få ekte k04-15 til omtrent samme prisen ;) Hvor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 det var det i mine slanger åsså men er ikke det oljedampen?? ikke vet jeg men min turbo har gått 265000 og den er ikke totalt ødelagt bare 5 mm slakke i den ut og inn hehe heldigvis ny på vei. sitter jo en slik som ser ut som en dump som doserer inn olje inn i turbo og hvis en ikke har nok trykk så får den ikke dratt med seg alt oxo samler det seg i det laveste punktet ve!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Min bil er rullet 270000 no, og turboen så bra ut, Har pittelitt slarsk sideveis, blir å kjøre til turbinen skraper i turboveggen, da er det påtide å bytte :P Bilen er eid i masse år av en eldre mann som jobbet i statoil helt til før et år siden da en ungdom kjøpte den og krasjet den etter 3 mnd :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Gutten Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 jeg har k04-15 på min med hiflow manifold og miltek eksos, grønne 440cc dyser. og har nå mappet min til 244,6 hk. alt kom på ca 15k med litt prosenter da:) men jeg mener du burde gå for k04-15 når du først skal bytte. min orginale gikk 160000 før min tok kvelden:P Siter Audi A4 1.8t Quattro (B5) benket til 244.6 hk Mb190 2.3 8v turbo. (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 jeg har handla K04-15 til min A4 å.... gleder meg vilt til å montere :P Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Turboer http://www.turbopower.no/performance.html Prisliste http://www.turbopower.no/tpperformance09.pdf Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Ja, rekkti ja, men det var ikke helt det jeg lurte på.Er det trygt å kjøre K04 med kun chip, og er det i det hele tatt noe vits? Noen som har peil? Polo Classic? okey, da har lagrene i tuboen min gådd ryken. har sett på turbo til bilen og har funnet en type, men vill ha litt opplysninger om den før jeg eventuelt kjøper, er en orginal upgrade 1.8 T. noen som har erfarning med den type turbo. eller tips til evnt andre turboer. gjærne trimmaturbo osv. alt opp til 9 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.