Gå til innhold

Kortere dempere ???

Ranger emnet


Bhplay

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? da tror jeg bilen blir som ei trampoline..

Er de mye kortere så kan det faktisk bli bra. litt lavere for du må presse fjørene litt sammen,, og pitte litt stivere pga nedpresset litt,, Eg har senket biler på denne måten før, kortet staget på dempern, slik at eg har skrudd bilen ned, anbefalles ikke på biler så er verdt mer enn 50kr, men det funket,,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demperene er bare litt kortere, passer 35mm senkefjærer...

 

Trampoline...? det må du forklare litt nærmere...?

 

Nei skjønner ikke det, hadde skjønt det ville blitt rart om det var grisestive fjærer og demperne hadde strammet de sykt mye extra, men nå er det sinnsykt myke fjærer på disse passat, så dette går nok suverent,,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare for meg at demperen ble for kort til at den ikke gjorde nytten sin, sånn at bilen ble jævlig myk og "spretten" for å si det sånn. Men jeg har ikke peiling, så jeg skal jo egentlig ikke uttale meg om det, var bare noe jeg så for meg;) Har aldri hørt om den metoden før=)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kjøre med dempere som er litt stivere og kortere enn orginalt er egentlig perfekt å kjøre med... hadde det på min bil en stundt.. orginale fjærer men dempere som var til senkesett.. perfekt combo vil jeg si for den som vil ha tilnermet orginal høyde og noe stivere bil...ble mye bedre å kjøre med... omtrent som senkefjærer men med orginal høyde..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår