larses90 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hr fått problemer med mitt speedometer. Når jeg starter å kjøre så står speedon på 0km/t i et par minutter elns. Så plutselig spretter det opp til den farta jeg har... er dette en vanlig feil på w202? Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass3 Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Har samme "problemet", er ikke værre enn å slå litt i dashborde så funker de igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Har samme "problemet", er ikke værre enn å slå litt i dashborde så funker de igjen. må du gjøre det hver gang du skal bruke bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Dette har jeg sett på flere, og ofte begynner de andre instrumentene å kødde etter ei stund og. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass3 Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 må du gjøre det hver gang du skal bruke bilen ? Nei, ikke hver gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkal Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Akkurat samme med feilen i min 220d 94mod. Tok av rattet og tok ut speedoen for å kanskje sjekke om det var noe dårlig kontakt (har tidligere vært stort stereoanlegg i bilen mistenker jeg). Gikk over det meste, hadde på litt 2-26 å contact cleaner, men det ble ikke noe forskjell... må vel bare bytte hele speedoen virker det som? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inkornell Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hei på dere. Jeg vil gjerne ta opp igjen denne tråden og høre om det finnes en løsning på dette problemet.Instrumentene får jo signaler fra en plass. Har en mistanke om manglende signaler i ny og ne. Finnes det tilgjengelige kopling skjemaer på nettet. 95 C180 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg