Gå til innhold

Trenger hjelp med min E34

Ranger emnet


jegerole

Anbefalte innlegg

hei jeg har en BMW E34 med m20 motoren. Det er en 88 modell.

 

Problemet jeg har er at bilen har stått stille og gått tom for størm.

Da bilen var under forrige eier, var det noen som brøt opp låsen på fører siden og jeg rakk ikke å bytte den før jeg måtte inn i militæret.

Bagasjeromslåsen var smadret, som på mange andre e34 jeg har sett.. men denne rakk jeg og bytte, men siden jeg ikke tenkte så veldig over det, kjøpte jeg bare en brukt for 50 kr på skroten.

 

Det som er mitt problem er at jeg ikke kommer inn i bilen.

batteriet er flatt så lås-motoren drives ikke.

jeg har bare lås på passasjer siden.

Jeg har lest at det skal gå ann og låse den opp uten strøm fra fører siden hvis man holder håndtaket oppe, men der får jeg et problem.

jeg har også prøvd å gå under bilen og koblet en kabel på starteren og prøvd å lade opp batteriet.. men heller ikke det har virket.

 

neste steg jeg gjorde var å bøye til en sveisetråd og prøve å fiske opp låsen men tråden bøyde seg bare.

 

Er det noe mulighet å få opp panseret eller andre måter å åpne enten døra eller bilen på da?

og eventuelt hvilkene vinduer er lettest og billigst å erstate hvis jeg må gå så langt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det trikset med å løfte opp håndtaket funker på PASSASJERDØRA, og så vri nøkkel i en eller annen retning, husker ikke hvilken.

Står det forsikring på bilen? Har du inkludert veihjelp i forsikringen? Er du eller noen i familien din eller vennekrets medlem i NAF, Falck eller Viking? De dirker opp bilen din på maks to minutter. Og det er greiere å betale dem inntil 500 kroner i egenandel enn å måtte kjøpe ei ny rute!

Men som sagt, prøv med nøkkelen og oppløftet dørhåndtak i passasjerdøra først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår