Abraa Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei Jeg har en Nissan Micra 95mod hvor vifteanlegget bare går på fullt eller av. Er det bare bryteren som er gåen kanskje? Er dette noe jeg kan fikse selv? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 deff formotstand til vifta Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Motstanden skrur du ut med to skruer, og ser ut som et printkort. Står i nærheten av selve viftemotoren under hanskerommet. Bytt kortet og problemet er fikset:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abraa Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Må selve hanskerommet taas av / demonteres for å komme til? Fikk et bilhuggeri til å finne en formotstand fra en bil som skulle vrakes. De skulle ha 400,- for den. Er det grei pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Vet ikke hvordan det er på din, men på Primeraen jeg hadde måtte jeg ikke av med hanskerommet, men det dekselet som motoren ligger over. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abraa Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Da var den byttet og vifta fungerer på alle hastigheter. Tok 3min å bytte den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg