e-36 burnout Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by Dr_S Er jo samme på cab da.....ikke sett cab med 4 dører enda :P Greit poeng, men fordelene (kult uten tak) er større enn stresset med å få ut folk... de vil ikke av, siden det er kult å kjøre :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by Dr_S Er jo samme på cab da.....ikke sett cab med 4 dører enda :P Nå har du! (ok, det er ikke heeeelt ekte cab, da) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Ikke glem at en coupe/sedan vil være vesentlig stivere og ha bedre kjøreegenskaper enn en cab. Jeg vill nok tatt en coupe, selvom cab`n er utrolig rå den også. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 cab'n min er mye stivere enn sedan'n jeg hadde... de er jo forsterka i hue og ræv med stål Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by Azzido-325i cab'n min er mye stivere enn sedan'n jeg hadde... de er jo forsterka i hue og ræv med stål Orginalt så er Coupen stivere, det er jeg ganske sikker på. Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by spenol Nå har du! (ok, det er ikke heeeelt ekte cab, da) Styggeste jeg har sett på lenge puke Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Dr_S Styggeste jeg har sett på lenge puke Det er jeg meget enig i... Og til de som sier at man skal velge vekk cab fordi coupe/sedan er stivere... Det finnes da mange ting du kan gjøre for å stive opp en cab, finnes det ikke? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Hadde gått for cab.... Ikke noe som er bedre enn det på sommeren. Hadde E-36 325 cab i fjor sommer. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by RaT har jeg aldri hørt om... Baur Cab... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 er en 4 dørs Baur cab tilsalgs i kr.sand hvis noen skulle være intressert:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Ikke cab! Coupe er den peneste. Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 cab er og blir best =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 er det noen spesielle feil som kommer på den enne typen i forhold til de andre? har hørt noe om at d kan være fukt skader på cab? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Frank S. er det noen spesielle feil som kommer på den enne typen i forhold til de andre? har hørt noe om at d kan være fukt skader på cab? hvis du glemmer og ta ned taket mens det regner blir det fukt =) men er ikke noe mer enn i andre biler... min finnes det ihvertfall ikke fukt i... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Azzido-325i hvis du glemmer og ta ned taket mens det regner blir det fukt =) men er ikke noe mer enn i andre biler... min finnes det ihvertfall ikke fukt i... Ikke litt i passasjer setet engang? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg