Gå til innhold

Natt til 1.mai 2009 Vestfold - Oppmøte kl 21.30 på Foksrød

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det ikke bare å drikke på treffet a? sålenge man klarer å holde seg på beina ser jeg ingen grunn til ikke å drikke. Men regner med at man er såpass fornuftig at man ikke begynner med forsøpling eller bråk av den grunn.. det er så latterlig at jeg begynner å grine.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er bra gutta. begynte nesten og frykte at jeg måtte sitte hjemme og se på tv denna dagen. heller det en te skien iallefall. men atter engang så er natt te 1.ste reddet =)

- 90 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 89 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 86 Volvo 740 Snurre cooler

- 97 Volvo 940 snurre og -95 940 banebil.

Gøy på landet, kjøre uten lappen kan`ke vi by`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fader as, dette her frister, men bilen min sinker meg ned på å bli med :/ + at alle venner vil ha meg ut på flaska :P men om det blir flere sånne turer, nøler jeg ikke :D

 

Natt til første er bare en gang i året og det ligner ikke noe annet streetmeet. :)

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å få me meg flere... men er noen som ska te skien da, prøve rå overtale de bort fra det, blir sama ubrukelige treffet der så...men jeg blir å se på obs hvertfall imorra

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg er med å! :D Håpa på noe bil-greier i Vestfold lenge nå. Flere/mange som er med i Vestfold gatebilklubb?

 

joda, er med der vøtt.

Men jeg håper de arrangerer no snart.

Syns det er litt stille.

:iconsm - dem igang litt ved å sende en mail kanskje? :)

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol ute sol inne sol....... Fy steike å fint vær det er i dag :D

Nå kjenner jeg det begynner å krible i gass foten :)Og min kjære Toyota Carina II(Driftspec......hahahahahahahaha) står å brummer på utsiden ;) Vi er klare begge to :D

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn dette fra ett annet forum :) Dette kunne jo vært noe utover kvelden. Å crusa bort til Jarlsberg :D

 

 

Car Club Vestfold som har localer på travbanen i Tønsberg skal ha åpen bar. (De har skjenkebevilgning) Vis det skulle være noen passasjerer som skulle ønske seg et glass eller to.

Det er forsåvidt en STOR plass med kapasitet på noen hundre biler tenker jeg, vis ikke mer. Også ligger det på utsiden av bommen evt. :P

Jeg kjenner disse raringene som startet denne klubben som består av gammle AmCar folk for det meste. Det er en bitte liten klubb som ikke har hatt lykken med seg helt enda.

De hadde satt pris på et besøk. :) Noe å tenke på?

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok en tur og sniker litt om det ikke blir amerikanerdag :P

 

Jeg hadde lyst til å ta en tur innom. Er ikke så mye på biltreff osv da jeg fikk feit bil så seint som i fjord.

 

Men jeg kjører pontiac TransAM 1976.

ække amcars velkommne i rånermiljøet eller?

http://www.JmRadio.org ~ Gratis promotering av norske artister på radio.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lyst til å ta en tur innom. Er ikke så mye på biltreff osv da jeg fikk feit bil så seint som i fjord.

 

Men jeg kjører pontiac TransAM 1976.

ække amcars velkommne i rånermiljøet eller?

 

Er bare å komme, vi bryr oss ikke om hvordan bil du kommer i så lenge det er en bil :)

 

Amcar er kjempe velkommne, her er alle biltyper og merker velkommen :D

 

Amcar folka er jo de opprinlige rånerene og uten dem hadde vi ikke hatt råning :) Vet et det er flere amcars som kommer i kveld fra sandefjord og tønsbergs området :)

 

PS! TransAM er jo en rå bil da :)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn dette fra ett annet forum :) Dette kunne jo vært noe utover kvelden. Å crusa bort til Jarlsberg :D

 

 

Car Club Vestfold som har localer på travbanen i Tønsberg skal ha åpen bar. (De har skjenkebevilgning) Vis det skulle være noen passasjerer som skulle ønske seg et glass eller to.

Det er forsåvidt en STOR plass med kapasitet på noen hundre biler tenker jeg, vis ikke mer. Også ligger det på utsiden av bommen evt. :P

Jeg kjenner disse raringene som startet denne klubben som består av gammle AmCar folk for det meste. Det er en bitte liten klubb som ikke har hatt lykken med seg helt enda.

De hadde satt pris på et besøk. :) Noe å tenke på?

 

Det hadde vært kos.

Og ja, den plassen er svæær.

"Aberet" er bare at det er grus der.

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår