AutoSnuskus Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Nå er ikke elbil eneste alternativet til bensin/diesel da.. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Fy flate.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 SÅNN skal det se ut! Bare fordi bilen er miljøvennlig trenger den ikke se jævlig ut, slik at alle ser du kjører miljøbil. Miljø eller ikke, bil er fortsatt bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Ja, den der kunne til og med jeg bestillt.. Får se når den tid kommer, jeg pleier å avvente til barnesykdommene har kommet for dagen uansett nye ting! Men den der er helt klart et godt alternativ til nybil, nå må jeg vaske munnen min.. Har bannet i kjerka nå føler jeg.. :yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Følte meg litt skitten når jeg fikk lyst på den. Det føltes så... Galt. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Nemlig! :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 sitte i en sportsbil og bare høre en litt vass elektromotor er bare helt feil:P men jada, mere utvikling må til før jeg kjører på strøm i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Likte utseendet på den bilen, lurer på hva de hadde sagt om man kom og foreviste denne bilen med for eksempel en 572 BB og to megafeite utblås bak? :D Man burde kvalifisert til en liten notis i dagens aviser da tror jeg.. :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg