braddenauro Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hei er det noen som har forslag til nye felger på 2004 tahoe.(svart bil) gjerne tips på størelse og hvor dem selges også. pfh takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 hva med slike? 20 toms med 305 dekk. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
braddenauro Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Noen som vet hvor mye opp i tommer jeg kan gå innen for det som er lovlig?18",20",22"? og hvilke dekk som passer de aktuele dimensjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
braddenauro Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 og hva er inpresset på 04-tahoe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius81 Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 jeg har 22" på min, ville ikke hatt større da jeg personlig synst det blir for mye, er nesten litt i overkant med 22" også. kjenner hver minste hump ganske bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg