Gå til innhold

felger til touran

Ranger emnet


jonask

Anbefalte innlegg

hvor store er de du har på bilen?? kjerringa meiner ho skær ha 19 otm men er litt uenig.... fær kjerringer å dolper å 35-30 i profil er itte helt sunt trur je.... ligger jo noen til salgs me et35 men blir full helt mongo på touran da et 50 er orginalt på disse?? ell tar je feil?=)

Drive it like you hate it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor store er de du har på bilen?? kjerringa meiner ho skær ha 19 otm men er litt uenig.... fær kjerringer å dolper å 35-30 i profil er itte helt sunt trur je.... ligger jo noen til salgs me et35 men blir full helt mongo på touran da et 50 er orginalt på disse?? ell tar je feil?=)

 

Mine er 8x19 med 235/35-19. Er vel ca ET45, 35 blir hvertfall for lavt...

Den blå på bildet har 17" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man trenger er noen originale felger som ikke er det kjipeste, som er spaca ut riktig, og masse senk:

3371146066_9e18b45772.jpg

 

:D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man trenger er noen originale felger som ikke er det kjipeste, som er spaca ut riktig, og masse senk:

:D

 

 

Eirik

Og vips så har man en bil det ikke går an og kjøre en meter med. Min er vrien nok på den høyden den er nå, noe lavere enn det så må man planlegge hvor man skal kjøre. Jeg kan glemme alt som heter parkeringshus, da står jeg fast på kanalene.

Felgene på den Engelske ser forøvrig ut til og være Mercedes felger synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okai..... Har hørt på nye vortex serru... men var jo faan tel pris...!

 

20k fær 19 tom å 18400 fær 18...

 

jeg kjøpte rsf type 2 tel passat¨n å de ga jeg 8600 for i 18 tom m dekk å alt....

 

Sins d er fær gæli pris å gi 20k fær 19 tom altså....noen som har tips om billigere steller en får kjøpt?

 

 

Syns ikke den engelske er noe pen slik den er blitt senket og spacere på felger...Liker masse senk altså men ikke så jævli å den mongo vinklinga på hjula...=)

 

Har selv max senk på passaten bak å driver sakte å sikkert slepper ned forran... men er begrenset hvor mye en kan sleppe ned for å få kjørt her i bygda hvertfall...

Drive it like you hate it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okai..... Har hørt på nye vortex serru... men var jo faan tel pris...!

 

20k fær 19 tom å 18400 fær 18...

 

jeg kjøpte rsf type 2 tel passat¨n å de ga jeg 8600 for i 18 tom m dekk å alt....

 

Sins d er fær gæli pris å gi 20k fær 19 tom altså....noen som har tips om billigere steller en får kjøpt?

 

 

Syns ikke den engelske er noe pen slik den er blitt senket og spacere på felger...Liker masse senk altså men ikke så jævli å den mongo vinklinga på hjula...=)

 

Har selv max senk på passaten bak å driver sakte å sikkert slepper ned forran... men er begrenset hvor mye en kan sleppe ned for å få kjørt her i bygda hvertfall...

 

Kopi felger er som regel mye billigere ;) Må nok leite litt mer så finner du de nok billigere, dekk kan du jo kjøpe fra dekkonline.com selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dekk får j atk i billig... men felgene er det verre me... men får ikke tak i vortex ny lenger..... kun i 18 tom som de har igjenn på lager.... den er gårr ut å har kommet en ny en så...

 

men noen som har peil på hvordan det vil bli me innpress 35 for orginalt er full 50 på touran?

Drive it like you hate it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår