eiriksmil Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Kunne glatt betalt mer enn 20k for den der jeg.. Liker bedre KE enn TE, men så da en brun, original KE til 30k for ikke lenge siden. Hvit Corolla med to vintere i mellom: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Skjedd litt der ja :) Det som er problemet er jo at disse var veldig billige på 80-tallet, i forhold til mange andre biler. Derfor tok ikke folk så godt vare på dem heller, med tanke på rustbeskyttelse og slikt. Jeg har en liten teori om at det er grunnen til at det er flere gamle mercedes og bmw på veiene enn det er toyota, fordi førstnevnte var vesentlig dyrere,og dermed godt etterfulgt med servicer og rustbehandling. Det er sjelden motoren eller drivverket ryker først på en toyota, karosseriet forsvinner lenge før den tid :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Stemmer bra tror jeg.. Tyske biler ruster jo mye de og. Vet du har hatt Golf 3, var den rustfri eller? :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.