skrik Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg har en drittal omega b 97 2.0 16v stv som like å irritere meg! Den har en tendens til å jage veldig på turtall til tider. som regel når jeg slipper gassen pleier den gjerne å gå opp 2-300 rpm før den slepper seg ned igjen. noen ganger går den opp å ned mellom 1100 til 2100 på tomgang, men bare når den ruller, så fort jeg står på stedet vil så gir den seg. Den har også en tendens til å bare stoppe, men det er bare innimellom, blitt en god del nå i det siste! men, den starter igjen med en gang. noen ganger dør den igjen med en gang, noen ganger går den en liten stund før den velger å gi totalt f i hva jeg vil å bare fortsetter å drite meg ut langs veien. Har noen peiling? svar tas i mot med stor takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Det enkleste først; har du prøvd å ta av tomgangsregulatoren, rense den godt og legge en lite dråpe olje i enden mot elektromotoren, for så å skru den sammen igjen? Hvis ikke er det en god start. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg