alex_89_p Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Haha! Legg om til sommerdekk dere, så SKAL vi se hvem som ler best! Sier bare Oslo mandag 23.03.2009:tannløs::kiss Le da.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Le da.. :) heheh! neeeei, det orker jeg ikke:redbite Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Du får ikke nye skiltnr bare fordi du har ødelagt skiltene dine etter ett uhell, da må du bare kjøpe nye med samme nr som du har hatt fra før. Finnes det derimot fare for at de kan bli brukt til noe kriminelt hvis de har blitt stjålet eller lignende kan du få nye med nytt nr. Jeg mistet det ene skiltet mitt på Golfen, og da kunne jeg selv velge hvilket distrikt jeg ville ha bokstaver fra. Jeg valgte derfor HB. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 245, ække d litt femi da? til meg? tjash...285 til sommern så er vel kanskje litt femi ;) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Haha! Legg om til sommerdekk dere, så SKAL vi se hvem som ler best! Sier bare Oslo mandag 23.03.2009:tannløs::kiss Ja, det sier jeg også. Da var det fint vær til å kjøre med sommerdekk :) ..for det var vel det du mente? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Er vist smart å legge om til sommerdekk i Oslo, ihvertfall siden det er meldt snø til Fredag. Ser foresten MANGE idioter i Oslo hver eneste dag. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Ja, det sier jeg også. Da var det fint vær til å kjøre med sommerdekk :)..for det var vel det du mente? nei, når jeg skrev det forrje inlegget, skjekka jeg værvarslet. det var meldt snø, men det kom ingenting=) sol og fint. hadde ikke lagt om nå, er 5 minus grader her nå Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Kom litt snø i dag, men la seg ikke. Til fredag så sier dem det skal komme masse, så hvor lurt det er å legge om nå vet jeg ikke. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Sånn holdt jeg også på før, la om så fort det var mulig. Men det ble alltid bare ekstra arbeid med å legge om fram og tilbake etpar ganger før snøen var helt borte. Og hvis jeg ga f og heller prøvde å kjøre forsiktig med sommerdekka likevel endte det ofte med et digert snøfall akkurat den ene dagen jeg absolutt ikke kunne la bilen stå. Så ble det et himla stress med å legge om i siste liten.. Nei, det der gidder jeg ikke mer. Men nå bor jeg på fjellet også da, så her er det vinter lenge etter at folk flest i landet har lagt om for lenge siden. Lar vinterdekka få stå på til jeg er sikker nå, det er tross alt bedre enn å risikere medtrafikanters liv og helse pga bilen skal se pen ut.. Det finnes et stygt ord i den sammenheng. Det heter regress.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 haha!:bump nå kan jeg tenke meg at det er mange som sitter med skjegget i postkassa:wank:tannløs::D:D Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 haha!:bump nå kan jeg tenke meg at det er mange som sitter med skjegget i postkassa:wank:tannløs::D:D Jeg vet ikke med deg, men jeg pleier ikke å gjøre det nei. Snøen er borte til uka uansett.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 ...glad jeg utsatte sommerdekkbyttet til neste uke jeg :) Nå skal jeg nyte vinterens siste sladdedag! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 haha!:bump nå kan jeg tenke meg at det er mange som sitter med skjegget i postkassa:wank:tannløs::D:D Har da flere biler... :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Jeg vet ikke med deg, men jeg pleier ikke å gjøre det nei. Snøen er borte til uka uansett.. ;) heheh:D dakar!:P må du gå på egne føtter i helga nå? heheh:D meldt varmegrader til uka ja, men det kan jo bli veldig glatt om kveldene til langt utti neste uke Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 haha...er i oslo området for tiden... folk er er totalt udugelig til alt ass... ikke kan de jobbe, fryser på fingra...og i tillegg ligger de igrøfta med bilen sin etter 5 cm snø! hahaha... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg