CarismaLasse Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hei ! Fikk ikke opp bensinlokket hin dagen når jeg skulle fylle, bilen står enda og problemet har ikke forbedret seg. Kjører en Mitsubishi Carisma 97 mod, og jeg åpner lokket med en liten spake jeg drar i, nede til venstre ved førersetet (Bilder kan lastes opp om nødvendig!) Vasket motoren rett før jeg oppdaget feilen, men skulle tro at dette ikke hadde noen sammenheng. Takk på forhånd for alle svar og tips! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Wiren som er gåen? Er det motstand i den hendelen du drar i? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarismaLasse Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Er ikke noe mer motstand enn vanlig, i så fall er det minimalt. Hvor ligger denne wieren? Er den lett å lokalisere og gjerne trekke på nytt/bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hvis en holder spaken oppe og en annen prøver forsiktig å dra ut lokket da? Skjedde en gang med meg i vinter men da var det bare litt is som holdt den igjen. Er vel ikke det nå men kan jo være treghet der av ukjente grunner... Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarismaLasse Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Prøvde det når jeg oppdaget feilen, men gjorde ingenting :( Takk for svar uansett. Tar av lister og golvteppet nå, ser om jeg ser noe nedi der. Vet ikke hvordan denne makanismen egentlig fungerer, så skal ikke gjøre for mye, men ser om jeg finner en kabel som har løsnet eller evt røket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarismaLasse Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Begynte å regne, så fikk aldri gjort det jeg skulle. Ligger denne wiren under bilen eller er den strukket under teppet? Noen som har vært borti dette før på lignende bil? Tar som sagt imot alle tips og veiledninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Wiren ligger mest sannsynlig inni bilen.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Har du sjekka instruksjonsboka di??? Vil tro det er en nødåpning på dette der. Hvis du ikke har instruksjonsbok, så begynn å ta ut bekledningen i baggasjerommet, og se om du finner noe du kan dra i der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Du kan i mange tilfeller åpne den med å komme til låsen på luka direkte fra baksiden av luka innenfor interiøret i bagasjerommet. Hadde et problem på den forrige bilen min, at luka ikke vile låse seg igjen. Da var det låsepinnen som hadde hengt seg opp og ikke ville gå i posisjon - jeg kledde da av interiøret bak luka i bagasjerommet - stakk hånda inn til jeg nådde lukas bakside og skyvde pinnen på plass, så du kan sikkert gjøre noe lignendes for å få åpnet den fra innsiden. Finn no å dra i som nevnt ovenfor. Men ikke sikker på om det er en "nødåpner" å finne et sted, men kommer du til luka fra baksida - dvs innsida i bagasjerommet som sagt så får du den garantert opp. Rimelig enkel sak... Kanskje kan du se under teppet ved hendelen du bruker normalt til å åpne med, men tviler nesten på du finner feilen der... men kan jo være, så det er verdt en titt... Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarismaLasse Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Prøvde det du sa der, gikk inn bakfra, og fant den løse wieren! Fikk etter litt bal festet den igjen, og luka åpner og lukker seg som den skal. Tusen takk for god hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg