norbakken Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hei. Jeg har endelig somlet meg til å montere senkesettet jeg kjøpte for snart et år siden(!), og skal ha det godkjent med det samme. Så hadde jeg bilen på forstillingskontroll i går, og etter to-tre timer sa de at de ikke greide å justere camberen nok. De forstod visst ikke helt hvorfor det ikke gikk, men påstod at det var fordi bilen var for mye senket! Den er senket 40/30, så jeg skjønner ikke at det skal være et problem. Er det noen av dere som har opplevd noe av det samme? Skal til BT for godkjenning på torsdag så nå håper jeg bare at de ikke er så nøye på de der tallene! Noen somm har en anelse av hva som kan være problemet? Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hvis det er et senkesett som er beregna for bilen .Så kan jeg ikke skjønne at det skal være noe problem . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hvis det er et senkesett som er beregna for bilen .Så kan jeg ikke skjønne at det skal være noe problem . Nei det er akkurat det. Settet er kjøpt til min bil så jeg skjønner ikke helt det her... Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg har en audi 100 cc og når jeg justerer camber så justerer jeg oppå fjørbeina .dvs jeg drar de helt ihop eller de er justert så langt inn mot midten av bilen som det går an .Jeg kan ikke skjønne at vinkelen blir annerledes hvis bilen er lavere .Du får prøve et annet verksted . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Joda, kunne jo ha prøvd et annet verksted, men jeg har ikke råd til at mange skal prøve og ikke få det til. Får se hvordan det går hos BT i morgen... Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hvis de ikke får det til skal de heller ikke ha betaling . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hvor mye senker settet? Er MEGET lite justering på cambern forran, så er helt vanlig at man ikke får tatt alt. Det du gjør da er å skru av toppplata hvor lagere sitter og freser sporene litt lengre til camberjusteringa ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Jippi!! Godkjenninga gikk som smurt den! Han på BT var faktisk veldig fornøyd med at jeg hadde med meg så mye dokumentasjon, så kanskje han så litt lett på de tallene;) Men kan hende jeg prøver å orden litt på camberen, slik du snakka om Mikkel, sånn at jeg ikke sliter dekka så skjeft, men men, nå er jeg bare glad, og gleder meg som en unge til sommerdekka kommer på!! Takk for hjelpa forresten;) Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg