Sinko Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei, jeg blir bare mer og mer forvirret for hvert eneste søk jeg gjør på dette, så jeg spør heller her og håper på fornuftig svar på et kansje ikke så fornuftig spørsmål... hvor mange høytalere er det orginalt i en golf 95 mod 5-dørs? sikkert dumt spørsmål for dere som vet men jeg er så forvirret at jeg må spørre =) takk på forhånd Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Det er ofte bare høyttalere i dashbordet, tror det er 3,5" eller 4". I tillegg pleier det å være plass til høyttalere i alle dørene. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Er det ikke noen versoner av golf'n som har høytalere i dash + alle dører orginalt? Uten at jeg skal si 100% sikkert. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Det er det sikkert, regner med det var ekstrautstyr. På golfen min var det bare høyttalere i dashbordet, men det var klargjort for høyttalere i alle dørene, det var bare å vippe av deksler. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 aha =D nå ble alt så mye lysere oppi toppen takker folkens Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Det du kan gjøre er også å skru på musikk/radio og bare sette øret inntil der du tror det er høytalere :P Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Er det ikke noen versoner av golf'n som har høytalere i dash + alle dører orginalt?Uten at jeg skal si 100% sikkert. I Varianten har jeg i dashbordet, i alle fire dørene, samt mellomtoner ved siden av dørhåndtakene bak, alt dette orginalt. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Det du kan gjøre er også å skru på musikk/radio og bare sette øret inntil der du tror det er høytalere :P er for lat for sånt vet:P derfor jeg spør her først, gjør ikke ting før jeg absolut må :win Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 sånn btw er det noen som vet hvor dypt det hullet i døra er? altså hvor god plass bakover det er for høytaler? Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 alt er relativt men kommer ann på hva du skal putte inn. jeg har selv Focal K3P i dørene men jeg trengte og space de ut (gikk akkurat men blir blekklyd om du ikke tar den litt bort fra stålet og legger inn noe dempe matter der. Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 ok, takk =) Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg