vidarj Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei hei. Min HÅPLØSE Bmw 320 i 91 mod starter rett og slett ikke... Den drar seg på startern, men den tenner liksom ikke.. Men det rare er at jeg får starta hvis jeg ruller i gang? Kan dette ha noe med styringsboksen å gjøre? evt dårlige pluggledninger/plugger/kontakt? Bilen har startet daglig i ett år helt til jeg skulle hjem fra jobb fredag og den startet samme morgen... del 2; Samtlige instrumenter i dashbordet er døde etter ett overspenn jeg hadde med startkabler... Er dette relebasert eller må jeg legge ny ledning pga at den kan ha svidd seg? del 3; Hva er kritisk ved eu kontroll på en Bmw 320i? mvh vidarj som håper på hjelp :) Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarj Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Legge til at det høres ut som at det ikke er noe motstand i starteren, den går veldig fort... Men setter jeg bilen i gir og drar på starter går den framover.. Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Kan være svinghjulet. Hvordan lyd er det du hører? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarj Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Kan være svinghjulet. Hvordan lyd er det du hører? Altså... Nei... Jeg hører starteren dra rundt, og få motstand, men det skjer ikke noen ting som helst... Men når jeg ruller den i gang starter den... Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Ok, da er det utelukket :D Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarj Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Noe rart som skjedde i dag; Bilen starta på starteren, men det skjer bare i blant... Kan det tyde på dårlig kontakt fra bensinpumpa? Eller er det andre ting som kan forsake dette? Har byttet plugger :rockets Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Noe rart som skjedde i dag; Bilen starta på starteren, men det skjer bare i blant... Kan det tyde på dårlig kontakt fra bensinpumpa? Eller er det andre ting som kan forsake dette? Har byttet plugger :rockets er sikkert bensin pumpa, hadde samme problem i sommer. skiftet pumpe og starter hver gang :) bere så lenge det er bensin på tanken :tannløs: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg