Flacid Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 dallaren er faktisk ganske lav og nå. 6,40 i skrivende stund. så lønner seg nok å kjøpe nå :) Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 fy f..... forstillinga min kom på ca 8k på bilextra med rabatter. også ser jeg dette nå... Litt små suuuuurt..... samma feilen som meg med andre ord:P haha heter det ikke at man skal lære av sine feil?:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Hehe, billigste jeg fant var 8440 på meco med verkstedsrabatt :p Men dette var jo faktisk forsterket også, OEM S4 sto det.. Høres jo bra ut. Men det er vel bra plunder å bytte alle 13 delene, eller hva?:p Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg