Gå til innhold

Stol understell

Ranger emnet


antheus

Anbefalte innlegg

Det var der jeg kjøpte stolene. Da jeg var der sa de at jeg kunne bruke det originale understellet, noe som ikke var riktig. Ble litt snurt når det ikke gikk. Tengte ikke med gang på og gå tilbake og høre om de hadde understell. Men idag ringte jeg, og riktig de kunne skaffe understell til 605 kr stykk. Så 9sept får jeg montert alt i bilen.

Takk for at du ledet meg på riktig vei, Boxer.. b :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har cobra clubman sete i golfen min(golf 2) og brukte orginal understell...

men det må sveises om(fikk hjelp av sveiseflink kompis)

ble supert...

men jeg har skru fester i bunn.. vet ikke hvordan festene er på den stolen der...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skrufester i bunn på denne også.

Er ikke helt sikker men jeg tror at understellet mitt er litt forskjellig fra ditt. Rørene som understellet er bygget av går langt opp i stolen (muligen fordi det er en Cabriolet 1991 mod). Stolen er og høydejusterbar, men det er vel din ogå. Er sveise kyndig, men mangler apparat og sveise med (slik er det når fattern bor i annen del av landet :rolleyes: )

 

Får se når jeg får understellet fra Gundersen om det passer. Håper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed dersom understellet passer og om du kan vippe frem stolen etterpå, vondt å komme ut av baksetet ellers :D

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår