Arne_hjernedød Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Setevarmern på sjaførsia funker ikke.. har heller aldri gjort det. passasjersia virker. Forrige eieren har sikkert gått med knea eller noe:mad: ' eller er det noen andre feil jeg kan sjekke? Hvis trådene i sete er gåene hvordan mekker jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 da er det sikkert "elementet" som er oppbrent. hadde det samme på min s4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Er det noe mulighet å få dette fikset da? hvor sitter det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 I og med at elementet sitter i setet, så må det jo gå noen ledninger derfra og fremover. Viss du tar og måler motstanden i elementet med et Ohm-meter, finner du ut om det er brudd i det eller ikke. Kan jo være det har blitt brudd i en kabel, eller dårlig kontakt også. Ellers kan du jo sjekke om elementet får spenning, ved å trykke på "sete-varmerknappen" og måle på ledningene inn til elementet med et voltmeter, og se om du har full spenning inn. Er sikkert svindyrt å kjøpe og sette inn nytt element da.. Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Dette er en helt vanlig feil på vag biler. Jeg har sikkrt byttet 8432768763258768437643298274 slike da jeg jobbet på møller :D hehe Men selvfølgelig... det kan være brudd i ledningen også, men lite tvilsomt da elmentene i disse bilene er EKSTREMT følsomme og dårlige.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Desember 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Skal sette igang med å måle med en gang! Asim: er det vanskelig i gjøre det? mye jobb? dyre elementer? kunne du beskrevet hvordan man gjorde det? Kaldt her i nord med skinnseter på morran:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Møkka jobb å bytte så enkelt er det. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 samme i vår mondeo og ;) mor & søs har tendens til å slå den på med føttene når de setter seg inn, og så merker de det ikke.. oppbrent gitt :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Må jeg ta av stoffet å hele pakka da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Ja, sete må ut, vippe av alle plast deksel på siden, der sitter det torx skruer... dele sete/rygg... ta av trekk som sitter fast med "kroker" også ta av trekket. Det er en vrang jobb spes hvis det er første gangen. Hvilken årsmod er bilen din? Du kan jo stikke til møller verksted og høre om du får noe på garantien evnt 50% avslag... snakk med dem ihvertfall... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Bilen er 1992 mod så det er vel lite tvilsomt at det er noe garanti på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg